EMBEDDED IN:
0

Mina tankar och åsikter om Jelena

Hej !
Som ni säkert redan vet så har det varit väldigt mycket drama kring Jelena's förhållande.
Är dem tillsammans eller inte?!
 
Mina tankar och åsikter :
 
För några dagar sedan så var ju Justin på Victoria Secret Show och det sägs att han hade flirtat med några modeller, samt spanat in några under hans uppträdande. Sedan så har man sett bilder på honom tillsammans med modellen Barbara Palvin, och efter modeshowen så ska Justin ha bett om hennes telefonnummer.
Dagen efter så gick dem och såg "The Lion King". Men det var inte bara dem som såg filmen, nej, några från Justin's crew var med! Och jag tror inte att dem skulle låta det hända något mellan Justin och Barbara när Justin's hjärta bankar för Selena? Eller vad tror ni?
I alla fall, det sägs att Selena är arg på Justin för att han flirtade med modeller och gick och såg en film med Palvin, men även lite avundsjuk.
Lil Twist ska även ha tweetat en bild på Justin, han själv och modellen Barbara Palvin i bakgrunden. Efter det så tweetade Selena också den bilden med texten "......"! 
 
Det sägs att Selena ska ha kommit till uppsättningen av WOWP gråtandes. Då David (som spelar Selenas pappa) hade tweetat en bild på dem två tillsammans och skrivit "Alla kvinnor borde bli behandlade med respekt! Hör upp killen @selenagomez". Och Marie (som spelar Selena mamma) lade också upp en bild tillsammans med Selena och skrev "Med min vackra, talangfulla och STARKA @selenagomez på vår sista inspelningsdag för #WizardReunionSpecial" - Vilket som låter som något är fel!
Selenas vänner har även twittrat en massa skit, som anas vara om/till Justin! 
Efter allt detta, så verkar det som om Justin har gråtit jättelänge och inte mått så bra. Men självklart så har han fått stöd av Alfredo, eftersom han tror att Selena aldrig kommer vilja prata med honom igen. Scooter verkar vara orolig för Justin, men alla håller sig lugna. 
När Justin sedan blir tillfrågad i en intervju om han och Selena fortfarande är tillsammans, så svarar han "Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Jag menar, jag vet inte ens vad som händer i mitt liv".
När Justin sedan - på hans konsert - sjöng "Be Alright", så sjöng han "I loved you" (jag älskade dig) istället för "I love you" (jag älskar dig).
Justin skrev låten till Selena när hennes mamma fick missfall, så visst måste han mena Selena? 
Dessutom, så har Selena's kusin Piscila sagt till en källa att det har varit bråk mellan paret!
En annan källa skriver att Jelena redan var över runt Halloween, och inte nu.
 
Nu har även uppdaterar kommit, som visar att Selena inte bär ringen där det stod ett "J" på längre. Och tydligen så kommer dem inte sitta bredvid varandra på AMA(?) galan. Gör dem inte det, då man vi nästan vara säkra på att Jelena är över. Men nu finns det bara en sak vi kan göra - vänta och se.
Jag hoppas att Justin och Selena kan sätta sig ned och prata om detta, och kanske reda ut det! 
 
Vad tror ni, har dem gjort slut eller inte?
 

Comments
WRITE YOUR NAME:

E-MAIL ADDRESS: (won't be published)

URL/BLOGADDRESS:

WRITE YOUR COMMENT:

BE REMEMBERED?



Trackback