EMBEDDED IN:
1

Har Jelena gjort slut? Mina tankar & åsikter

Tror ni att Jelena har gjort slut? Själv tror jag inte det.
Här är anledningar till varför det ryktas om att dom har gjort slut + anledningar till varför det inte behöver vara sant:
1. Justin la upp en bild på instagram med texten "lingse" som sägs stå för "single".
Men det kan också vara att han skrev fel eller menade något helt annat plus att han tog bort den, antagligen för att den misstolkades.
 
2. Selena har inte varit med på någon av hans konserter på ett tag.
Hon är ju faktiskt också upptagen. Hon spelar in WOWP filmen och spelar in låtar till sitt nya album.
 
3. Selena firade Halloween utan Justin.
Justin är på turné så det är inte konstigt att han inte kunde vara med, och bara för att han inte är med så är det ju inte förbjudet för Selena att ha kul !!
 
Så fort Justin och Selena inte har träffats på ett tag eller lägger upp en bild/text som skulle kunna tolkas (enligt pressen) som att dom har gjort slut så kommer alla rykten, men som ni kanske har märkt är det inte första gången det ryktas om att dom har gjort slut. Det händer nästan hela tiden. Så jag tror att det inte är sant.
Dessutom har Selena pratat om Justin i tidningen Glamour.
 
Jag har sätt så mycket inlägg på svallersidor om att dom har gjort slut så jag ville bara skriva mina åsikter istället för att kopiera deras text som jag själv tycker är överdriven och falsk.
Det här är alltså vad jag tror, det betyder inte att det måste vara sant. ;)

Tack för alla era röster på vår Blog Award! Blir jätte glad. Glöm inte att du fortfarande kan rösta.
Klicka här för att rösta !

Comments
POSTED BY: Darren Criss news

Hej! Vill du göra ett länkbyte?:)

DATE: 2012-11-06 / TIME: 17:52:42 / URL/BLOGADDRESS: http://darrencrissnews.blogg.se/



WRITE YOUR NAME:

E-MAIL ADDRESS: (won't be published)

URL/BLOGADDRESS:

WRITE YOUR COMMENT:

BE REMEMBERED?



Trackback