EMBEDDED IN: Allmänt
0

Selena varnar sin bästa vän Demi Lovato "inga fler chanser!"


Som många av oss redan känner till så har sångerskan Demi Lovato ett mörk förflutet av bulimi, drogmissbruk och självskadebeteende. Hon har vid upprepade tillfällen förklarat hur extremt tacksam hon är över att ha Selena Gomez i hennes liv, som hon beskriver som en av hennes närmsta vänner. "Jag är väldigt lycklig som har någon som henne i mitt liv" har stjärnan sagt om kärleken till sin bästis.

För ett par år sedan åkte Demi in på ett behandlingshem för att få professionell hjälp med sitt självskadebeteende, då hennes handleder avslöjade att hon ännu en gång hade tagit till med skalpellen, och Demi värdesatte att ha en nära vän som Selena som stöd under den processen.

Men problemet är bara att Selena har ett bristande tålamod och är inte tolerant när det gäller Demis destruktiva leverne. Hon sade nyligen: "Jag tror på andra chanser, men jag tror inte på tredje eller fjärde chanser. Jag älskar att prata igenom saker och jag vill alltid få saker och ting att fungera om jag verkligen älskar någon. Men ibland kan de inte åtgärda vad som är fel och fortsätter att göra någonting, och då kommer man förmodligen aldrig att kunna ändra på det. Du kan inte förändra en människa"

Selena passade dock på att i samma veva klargöra att hon och Demi fortfarande var vänner, men vi tycker fortfarande att detta var mycket tråkigt att höra. Selena är väldigt fokuserad på sin egen framgång just nu och är väldigt framåtsträvande. Kanske är det rentav så att hon anser att hon inte har tid att hjälpa sin bästa vän genom sina tuffa perioder, vilket är oerhört sorgligt. (celebdirtylaundry.com)
-selenaforever

Comments
WRITE YOUR NAME:

E-MAIL ADDRESS: (won't be published)

URL/BLOGADDRESS:

WRITE YOUR COMMENT:

BE REMEMBERED?



Trackback