EMBEDDED IN:
0

Intervju med 24 hours Bulgaria

Selena Gomez TALKS ACTING CAREER
Medans Selena spelade in hennes nya film "The Getaway" blev hon intervjuad av 24 hours Bulgaria

24 hours: Selena, kan du få någon sömn efter att hundratals fans ropar ditt namn i flera dagar, under fönstren i ditt hotellrum?
Selena: Åh, de bryr jag mig aldrig om. Men jag var orolig för de andra gästerna, sanningen är att jag inte var beredd på detta intresse av bulgariska fans på mig. Men jag var lite orolig för de barn som sprang mellan bilarna för att komma till där jag var. Det är rörande och bra att veta att i Bulgarien, känner folk mig och följer mitt arbete på TV.

24 hours: och musiken. Många av barnen sjöng dina låtar på hotellet.
Selena: (ler) Ja, faktiskt. Det var mycket bra.

24 hours: Det var bra att du gick till dem och undertecknade autografer.
Selena: Visst. Det är det minsta jag kan göra för dem. Problemet är att nyheten kom ut och blev allt fler och fler människor (skratt). Det var lite galet.

24 hours: Jag har en lista med fans som vill att du ska göra en konsert i Bulgarien? Förmodligen tusentals skulle älska.
Selena: Verkligen? Åh, med nöje, men nu är jag inte på turné och jag är mer fokuserad på min skådespelarkarriär. Kanske senare, kommer jag att tänka på allvar.

24 hours: Filmen The Getaway är din första film för vuxna. Är du glad?
Selena: Jag är väldigt upphetsad. Tills nu var jag tvungen att spela in nästan allt i bilen. Detta är nytt för mig. Ethan (Hawke) hjälper mig mycket, han arbetar med en riktig fest. Jag tror att vi har en stor film.

24 hours: direktören, Courtney Solomon, snålar inte på att berömma dig. Han sa att du har en naturlig talang, och definitivt har potential energi för att bli en riktig fenomen i film.
Selena: Jag uppskattar orden, och jag hoppas verkligen jag kan göra rättvisa åt allt han sa.

24 hours: I filmen Monte Carlo spelade du två karaktärer samtidigt. Grace, den goda flickan och Cordelia, den bortskämda rika flickan. Har Selena Gomez har också två sidor? En som fans ser och en annan när du är ensam?
Selena: Oh, nej. Jag har definitivt inte två personligheter. Jag är vad människor ser. Jag är väldigt enkel. Jag älskar att vara med min familj, vänner. Inget spännande.

24 hours:
På Twitter postade du en bild av en restaurang i Sofia. Även ditt schema är oerhört tight, kan du se något av Sofia?
Selena: Jag arbetar på natten och sover och läser manuset under dagen. Jag har inte tid för något annat. Jag hoppas att i slutet av filmen kan jag besöka några av de monument i Bulgarien. Jag har rest till Sofia på golvet. Och utsikten på bergen från studion är otroligt fantastiskt.

24 hours: Manuset av The Getaway är fullt utvecklat i Bulgarien, eftersom din pappa till din karaktär skickades att arbeta i vårt land. Stämmer det?
Selena: Det är sant att min karaktär bor i Bulgarien, men manuset inte har information om landet. Jag naturligtvis, innan vi anlände hit, gjorde min personliga forskning på Internet. Eftersom jag ville vara bättre förbered.

24 hours: Du har sex hundar och de är alla räddade från härbärgen. Som du säkert märkt, i Sofia, har vi ett problem med herrelösa hundar. Direktör Courtney Solomon ville adoptera några, vill du också spara ett djur?
Selena: För mig och min mamma är det mycket tråkigt att se övergivna hundar. Även från vad jag har sett hittills har de ett friskt utseende. (Tittar på sin mamma) Om hon inte har något emot, skulle jag vilja adoptera en hund från Bulgarien.

24 hours: Mandy, en till hund?
Mandy: (Skrattar) Min man tar hand om sex hundar, jag tror inte en mer kommer att vara ett problem.

24 hours: Courtney (direktör), hur känns det att välja en stjärna som är 19 år gammal och höra skrikande fans som älskar henne hela tiden?
Courtney: Jag visste att hon skulle bli populär i Bulgarien. Vad som sägs om hennes ålder, växte hon mycket mer än hennes ålder. Hon arbetade som skådespelerska på tv och som sångare, och gör allt sedan hon var 9 år gammal. Detta är definitionen av vad som är att vara professionell. Alltid redo, kunna anpassa sig till eventuella förändringar i manus och tiden framför kameran och komma in i huden på hennes karaktär. Hon föddes med talang. Dessutom är det mycket trevligt att prata med henne, inga krusiduller och ingen poser. Många gånger måste jag säga att en skådespelare är bara för utbildning, men i fallet med Selena, är det sant.

24 hours: Är hon väl utvecklad i omvandlingen från ett barn stjärna till en mogen skådespelerska?
Courtney: Absolut. Detta hände när hon valde rollen som Kid. Selena har definitivt potential och jag är säker på att hon kommer gå till filmhistorien som en av de stjärnor som många barn aldrig växer ifrån.

24 hours: Hur är kemin på inspelningen mellan Selena och en skådespelare (Ethan Hawke) som är dubbelt hennes ålder?
Courtney: Båda har en fantastisk kemi och dynamik, slåss, skrattar, eller ilska. Jag skojar. I The Getaway är Ethan mycket mer än en skådespelare. Han var ständigt inblandad i manuset analysen. Även under den speciella inspelningen vi gjorde i Ohio, där han deltog i ett race av sanning, undersökte han liv, vanor och beteenden hos förare. Och den visar definitivt på skärmen. Vanligtvis tycker jag om att arbeta med bulgarerna. De är flitiga, anpassningsbar och försöker göra sitt bästa. Detta kommer fortsätta att spelas in i Bulgarien igen.
-selenagomezzone


Comments
WRITE YOUR NAME:

E-MAIL ADDRESS: (won't be published)

URL/BLOGADDRESS:

WRITE YOUR COMMENT:

BE REMEMBERED?



Trackback