EMBEDDED IN: Allmänt
2

Slutar tyvärr blogga här

Hej !
Jag (Ellen) tänkte bara skriva att jag kommer böja blogga hos selenagomeznew.blogg.se.
Och eftersom jag inte har tid till båda bloggarna kommer jag tyvärr sluta blogga här. Det var svårt att välja eftersom jag gillar verkligen att blogga med Josse och Sandra och er läsare. Men jag kommer ändå läsa bloggen.
Det är inget illa mot Josse eller Sandra eller någon av er !
Jag känner mig jätte taskig men jag hoppas att ni förstår !
Kram / Ellen ♥

Comments
POSTED BY: Sandra

Vad tråkigt!

Kommer sakna dig Ellen!

DATE: 2012-06-03 / TIME: 10:03:30 /



POSTED BY: jennifer

Då måste den andra bloggen vara bättre än den här eftersom du slutar blogga hära :P

DATE: 2012-06-03 / TIME: 12:42:14 /



WRITE YOUR NAME:

E-MAIL ADDRESS: (won't be published)

URL/BLOGADDRESS:

WRITE YOUR COMMENT:

BE REMEMBERED?



Trackback