EMBEDDED IN: Allmänt
0

Ska Selena och Taylor Swift göra en duett?

Kommer Selena Gomez och Taylor Swift sjunga en duett på Sel nästa album?

 

Selena gör en dröm kollaboratör önskelista, som inkluderar BFF Taylor och gruppen fun. MTV News säger att hon är redo att arbeta på en fjärde album senare i år!

 

Selena säger till MTV: "Jag avslutade tre filmer i år, så jag är väldigt glad över det, eftersom det är precis vad jag ville. Jag ville göra film en liten period."

 

Hon tillägger: "Men jag saknar musiken, så vi ska börja på det fjärde albumet i slutet av detta år." Sel letar efter en äldre ljud på hennes nästa album, som hon konstaterar att hon kommer att vara 21 när albumet kommer ut, så det kommer vara "riktigt annorlunda"

 

Hon förklarar: "Jag vill gå till producenter som förmodligen inte skulle vilka att jag ska göra deras låtar. Jag vill bara att knacka på deras dörr. Jag vill också jobba med Fun. Jag vill helt enkelt bara arbeta med olika stilar.

 

När det gäller hennes bästis, säger hon, "Jag vill också arbeta med Taylor (Swift). Så jag vill bara göra olika saker för detta album.”

-Sellyg92 (Lite ändringar bara!)



Comments
WRITE YOUR NAME:

E-MAIL ADDRESS: (won't be published)

URL/BLOGADDRESS:

WRITE YOUR COMMENT:

BE REMEMBERED?



Trackback