EMBEDDED IN: Intervjuer
0

Selena berättar hur det var att vara fattig + Justin

Selena var på omslaget på Elle magazine ochberättade om sitt liv i en avslöjande intervju. Selena avslöjade om hur det var att växa upp som fattig och några detaljer om hennes förhållande till Justin Bieber. Fortsätt läsa för att få veta mer
Här är vad hon sa:
- Om Justin: " han är en hopplös romantiker." Selena behövde bara nämna att hon ville se Titanic igen, och vad gjorde Justin? Han hyrde hela Staples Center för en privat filmvisning!
- Om fattigdomen: "Jag kommer ihåg att omkring sju gånger då vår bil stannade på motorvägen för att vi hade slut på bensinpengar... men min mamma sparade ändå ihop pengar för att ta mig till konserter. Hon tog mig på museum, akvarier, för att lära mig om världen, om vad som är äkta"
Vi älskar att få höra om Selenas liv och hur långt hon har kommit. Men vi älskar mer att höra om hennes relation med Biebs.
-Selenagomeznew

Comments
WRITE YOUR NAME:

E-MAIL ADDRESS: (won't be published)

URL/BLOGADDRESS:

WRITE YOUR COMMENT:

BE REMEMBERED?



Trackback