EMBEDDED IN: Allmänt
0

Selena vill fortsätta vara med på TV

Även om hon vill fortsätta med sin musikkarriär och slutligen agera i A-list filmer med legendariska regissörer och skådespelare, har Selena Gomez skrivs inte av TV helt. I själva verket erkände den 19-årige före detta Disney stjärnan nyligen att hon ser sig själv på bästa sändningstid  i framtiden.
"Arbeta på Wizards fick mig att inse vilken inverkan det kan ha på att bygga  dig som artist," Selena berättade Toronto.com. "Jag skulle älska att vara en del av en annan  serie, något samtida och knasig och rolig och lite romantisk. Som vänner.
Som sagt, hennes framtid ser mogna - och väl bevandrade. Selena är redo att erövra mer än ett medium.
"Jag skulle vilja att växa med min musik", förklarar hon. "Det är verkligen en passion för mig. Jag vill ha kul med det och göra mina fans nöjda med vad jag sjunger. Jag älskar det och vill att det ska vara en del av mitt liv för alltid. "
"Visst, jag vill göra långfilm, helst dramatiska ettor och jag vet att du måste vara försiktig med hur du gör det."
-hollywoodlife.
Selena Gomez
Även om hon vill fortsätta med sin musikkarriär och slutligen agera i A-list filmer med legendariska regissörer och skådespelare, har Selena Gomez skrivs inte av TV helt. I själva verket erkände den 19-årige före detta Disney stjärnan nyligen att hon ser sig själv på bästa sändningstid  i framtiden.
"Arbeta på Wizards fick mig att inse vilken inverkan det kan ha på att bygga  dig som artist," Selena berättade Toronto.com. "Jag skulle älska att vara en del av en annan  serie, något samtida och knasig och rolig och lite romantisk. Som vänner.
Som sagt, hennes framtid ser mogna - och väl bevandrade. Selena är redo att erövra mer än ett medium.
"Jag skulle vilja att växa med min musik", förklarar hon. "Det är verkligen en passion för mig. Jag vill ha kul med det och göra mina fans nöjda med vad jag sjunger. Jag älskar det och vill att det ska vara en del av mitt liv för alltid. "
"Visst, jag vill göra långfilm, helst dramatiska ettor och jag vet att du måste vara försiktig med hur du gör det."
-sellyg92.blogspot.com

Comments
WRITE YOUR NAME:

E-MAIL ADDRESS: (won't be published)

URL/BLOGADDRESS:

WRITE YOUR COMMENT:

BE REMEMBERED?



Trackback