EMBEDDED IN: Allmänt
0

Selena tackar sina fans för WOWP


Selena Gomez
skrev ett meddelande på
sin Facebook där hon tackade sina fans för allt de stöd de gett henne under de fyra senaste säsongerna av "Magi på Waverly Place".

Ungefär som hennes pojkvän Justin Bieber, minns Selena Gomez alltid de som hjälpt henne där hon är idag.Den 19-årige stjärnan skrev den sötaste tackkort på hennes Facebook-13 januari.

"Ni, jag kan ärligt talat inte tacka er nog för att vara en del av de bästa 4 år av mitt liv!" började Selena."Wizards var så viktigt för mig och jag är så glad så många av er såg serienslut. Jag älskade hela upplevelsen och jag är så tacksam för det. Jag älskar er! Jag hoppas kunna fortsätta att göra mer saker nitycker om att titta! :) "

Tack vare hennes hårda arbete efter, hade Selenas show den mest sedda finalen i Disney Channel historia med mer än 9.800.000 tittare. Inte undra på att hon är så tacksam mot sina fans!
-Selenagomeznew


Comments
WRITE YOUR NAME:

E-MAIL ADDRESS: (won't be published)

URL/BLOGADDRESS:

WRITE YOUR COMMENT:

BE REMEMBERED?



Trackback