EMBEDDED IN: Allmänt
0

Selena - "Det är konstigt att Justins fans hatar mig"


"Det är lite konstigt" medger Selena till intervjuaren hos Baltimore radiostation Z104.8.

Selena öppnar upp och pratar om hatet från pojkvännens fans.

Hon fortsätter att tala med Baltimore radiostation Z104.8  "Men jag försår det ju helt och hållet".

Säger Selena och fortsätter "Det är fantastiskt för mig att se hur många passionerade fans det finns.

Du ska ju tänka på fansen först, och det är OK". Det kanske är OK att man ska tänka på fansen först.

Men att få hat från människor gör ont, och det ska ingen människa få.

Selena har tidigare i år sagt "Det känns som att människor inte förstår att hat sårar".

Selena sade då också att hon kan förstå avundsjukan "Jag kan känna avundsjukan. Jag har också varit

föälskad i en kändis förut. När jag var mindre skrev jag ut bilder på Jesse McCartney"

-Selenaforever



Comments
WRITE YOUR NAME:

E-MAIL ADDRESS: (won't be published)

URL/BLOGADDRESS:

WRITE YOUR COMMENT:

BE REMEMBERED?



Trackback