EMBEDDED IN: Allmänt
0

Selena älskar det hon gör!

Superstjärnan medger det otänkbara: hon är ofta beredda att kliva ut i rampljuset!

 

Selena Gomez är en av de största stjärnorna i världen, men hon medger att frestelsen att sluta i Hollywood är ibland för stor för att ignorera!

 

Selena, 19, berättar för Tiger Vispa att hon ofta föreställer sig hur hennes liv skulle se ut som en vanlig ung flicka.

 

"Jag är så, så lycklig att ha fans som jag har", sade hon. "Men jag har tänkt på mitt liv hur det skulle vara annorlunda. Resor borta från Hollywood är riktigt kul att kunna se denna miljö. Det får mig att tänka på hur annorlunda mitt liv kunde ha varit om jag valde en annan väg och inte gör vad jag gör. Det skulle vara intressant, men jag tror att jag älskar min musik och allt annat för mycket att ge upp! "

 

Tror du Selena någonsin kommer att sluta sin karriär, HollywoodLifers?

-Selenagomeznew



Comments
WRITE YOUR NAME:

E-MAIL ADDRESS: (won't be published)

URL/BLOGADDRESS:

WRITE YOUR COMMENT:

BE REMEMBERED?



Trackback