EMBEDDED IN: Allmänt
1

Selena var inte populär i skolan!

I en intervju så berättade Selena om sin tid i skolan, att hon aldrig var den populära tjejen i skolan,
och hon hade heller inte många vänner men att hennes självförtroende var på topp.

"Jag
var aldrig den populära tjejen i skolan. Jag hade två vänner, men jag satt alltid längst 
bak i klassrummet för mig själv med mina skolböcker.''

Såhär säger Selena om sitt självförtroende.

''Det är viktigt att ha ett bra självförtroende. Även om jag inte var så populär i skolan så
stoppade inte det mina drömmar. Det är alltid viktigt att tro på sig själv.''

-Selenagomeznew


Comments
POSTED BY: Victoria :)

Hej, du har en väldigt fin blogg!! Snälla ta en titt på min också är du gullig - www.victorialundh.blogg.se

DATE: 2012-02-22 / TIME: 20:43:42 / URL/BLOGADDRESS: http://victorialundh.blogg.se/



WRITE YOUR NAME:

E-MAIL ADDRESS: (won't be published)

URL/BLOGADDRESS:

WRITE YOUR COMMENT:

BE REMEMBERED?



Trackback