EMBEDDED IN: Allmänt
0

Selena "spelar" inte för Justin!

Selena Gomez berättar att Justin Bieber har fått henne att sluta spela spel.
Den 19-årige stjäran som har dejtat Justin Bieber sedan December 2010, medgav att hon
brukade leka med folks känslor i det förflutna, nu har hon kommit fram till att ett sånt 
beetende bara är dumt. 

Hon sa: ''Jag har spelat spel tidigare, men nu har jag äntligen träffat någon som får mig att
inte spela några spel. Om du spelar spel, måste du fråga dig själv om det verkligen är den 
personen du vill leva med resten av ditt liv och om du verkligen vill vara den människan du
spelar för spelen är bara löjliga och det är viktigt att killen gillar dig för den du är.''

Den tidigare ''Wizard Of Waverly Place'' stjärnan tycker nu att dom bästa relaktioner bygger
på medkänsla och ärlighet, och att vara sig själv är nyckeln till en bra framtid.

Selena förklarade på tidiningen TOTP: ''Jag låtsades vara någon jag inte var för att få killar
att gilla mig. Men i slutändan var det inte roligt, jag var olycklig halva tiden. Den bästa 
personen som du kan vara med är någon som tycker om dig för den du är.''

Trots sin berömmelse, berättade Selena nyligen att hennes relaktion med Justin är
ganska normal. 

Hon sa: ''Jag är precis som alla 19-åriga tjejer i världen. Om du är kär så måste du våga
ta steget, gå på bio, umgås och hitta på nått annat kul.''

''Jag är lyckligt lottad som har hittat en kille som Justin.''
-Selenagoemznew

Comments
WRITE YOUR NAME:

E-MAIL ADDRESS: (won't be published)

URL/BLOGADDRESS:

WRITE YOUR COMMENT:

BE REMEMBERED?



Trackback