EMBEDDED IN: Allmänt
0

Selena Gomez: "jag försöker undvika att läsa skvaller"



Selena Gomez visade att hon försöker undvika att läsaskvaller om hennes privatliv och medgav att hon är trött påpaparazzi.

 

På frågan om hon ens läser skvaller om henne i tidningar eller på Internet, svarde den 19-åriga sjärnan"Jag försöker undvika skvaller, men det är oundvikligt. Skvaller är överallt! Det finns stunder när jag läser saker som sårar mig, inte det mesta, jag vill inte att jag ska bli besatt av att lästa tidningar eller internet"

 

Om sitt privatliv, säger Gomez"Jag tror att jag delar mycket av mig tillmina fans, men jag hålla många saker för mig själv. Det finns vissa delar av mitt liv som ska vara mitt och ingen annans. "

 

Att se hur hon har lyckats att hålla hennes förhållande med Justin hemligt,har Selena lite råd för träningen av beundrare: "Det enda jag säger tillmina fans är att det inte är någon mening att låtsas vara någon du inte är. Jag har sagt detta till barn förut. Det är mycket lätt att vilja varanågon de andra vill att du ska vara, men det är inte coolt att låtsas varanågon annan. Du hamnar tillslut utanför. Jag är väldigt ärlig nu. Jag ska vara helt ärlig mot alla. Gilla mig eller inte - men det är bättre att vara ärlig och söka sanningen än att låtsas vara någon du inte är. Gör det inte! "

 

Fans av Selena Gomez kommer att bli glada över att veta att Disney släppt Superbia, www.disneychannel.co.uk/superbia, ett roligt online-spel medolika ställen att utforska, inklusive familjens TV-show där Selena är merkänd "Wizards Of Waverly Place"

Spelare kan köpa varor från "Wizards of Waverly Place" för dekorera sina hem i den senaste stilen och klä sig som karaktärerna!

-selenaforever


Comments
WRITE YOUR NAME:

E-MAIL ADDRESS: (won't be published)

URL/BLOGADDRESS:

WRITE YOUR COMMENT:

BE REMEMBERED?



Trackback