EMBEDDED IN: Allmänt
3

Selena bad Justin & Taylor om råd för sin parfym

Hur sött! Både Justin och Taylor har framgångsrika vilt dofter - det är så trevligt att Selena kan gå till dom för hjälp med hennes debut doft.
Selena Gomez berättar för People att när hon fastnade under Processen att formulera sin första doft, frågade hon sin pojkvän Justin Bieber och vän Taylor Swift vad de gjorde med deras egna dofter, Someday och Wonderstruck. "Det är skönt att säga" jag är så förvirrad, vad ska jag göra? '", Säger Selena. "De har hjälpt mig, berättade vad de gjorde. Jag gjorde det lite annorlunda än dem, men det var gott. Jag kan inte vänta för folk att lukta på den. "
Selena är inte bara bra att dela erfarenheter omkring med vänner, hon delar också det med sina fans. Hennes fans röstade på de centrala toner i doften!
Hur sött! Både Justin och Taylor har framgångsrika vilt dofter - det är så trevligt att Selena kan gå till dom för hjälp med hennes debut doft.
Selena Gomez berättar för People att när hon fastnade under Processen att formulera sin första doft, frågade hon sin pojkvän Justin Bieber och vän Taylor Swift vad de gjorde med deras egna dofter, Someday och Wonderstruck. "Det är skönt att säga" jag är så förvirrad, vad ska jag göra? '", Säger Selena. "De har hjälpt mig, berättade vad de gjorde. Jag gjorde det lite annorlunda än dem, men det var gott. Jag kan inte vänta för folk att lukta på den. "
Selena är inte bara bra att dela erfarenheter omkring med vänner, hon delar också det med sina fans. Hennes fans röstade på de centrala toner i doften!
Kommer du prova Selenas parfym när den kommer ut ?

Comments
POSTED BY: Anonym

Gillar du att läsa om noveller? gillar du foton och tips? då driver jag en perfekt blogg för dig och det skulle vara dunder kul om du ville läsa den :) Jag kommer börja läsa din med :)

du hittar min blogg på : http://marcuswoxter.blogg.se/



Stora kramar! <3

DATE: 2012-02-18 / TIME: 17:03:06 /



POSTED BY: Hanna

hejsan, hade du velat vara med i min blog award?

Det enda du behöver göra är att kommentera, vilken kategori du vill tävla i & vad din blogg heter.

Här är en länk till inlägget: http://justindrewbiebernyheter.blogg.se/2012/february/blog-awards.html#comment

Där finns mer info om tävlingen, så nu hoppas jag verkligen att du vill vara med, det skulle vart jätte roligt!

kram!

DATE: 2012-02-18 / TIME: 19:12:44 / URL/BLOGADDRESS: http://justindrewbiebernyheter.blogg.se/



POSTED BY: Anonym

Hei! tycker du likadant som oss? vi har skrivit vad vi tycker om dagens bloggare och hur de flesta utnyttjar flera tragiska situationer i deras liv. KRAM!



länk till inlägget hittar du här: http://naaawh.blogg.se/2012/february/tankar-asikter.html

DATE: 2012-02-19 / TIME: 12:17:49 /



WRITE YOUR NAME:

E-MAIL ADDRESS: (won't be published)

URL/BLOGADDRESS:

WRITE YOUR COMMENT:

BE REMEMBERED?



Trackback