EMBEDDED IN: Allmänt
0

Demi Lovato nämner Selena i en intervju!

Demi Lovato är med mars nummret för tidningen "Bliss". I tidningen nämns Selena:

"Miley Cyrus har utmanat dig att lägga till ord vid intervjuer, kan du bekräfta att du inte kommergöra det idag?
Demi: ". Nej, jag kommer inte att göra det" [skrattar]

 

Du och Miley har en mer brinnande relation än vad du har med Selenaargumenterar ni som systrar?
Demi: "Ja, absolut, hon är som en syster för mig och hon är definitivt min bästa vän."

Du sa att Selena var den enda vän som verkligen var där för dig i rehab, har det stärkt eranvänskap?
Demi: "Definitivt, men andra var där för mig också, Miley Cyrus, Kim Kardashian, men jag kännder mig definitivtkänner starkare."


-Selenaforever



Comments
WRITE YOUR NAME:

E-MAIL ADDRESS: (won't be published)

URL/BLOGADDRESS:

WRITE YOUR COMMENT:

BE REMEMBERED?



Trackback