EMBEDDED IN: Svar på tal
0

Svar på tal!

Sara om Intervju med Young Hollywood !:
Jag undrar om det är sant att Justin Bieber kommer till Sverige för jag lästa det på aftonbladet 

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/article14725083.ab
Svar: Hej Sara!
Ja, det är sant att Justin ska komma till Sverige, tror jag. Jag läste också den artikeln och blev jätteglad!
Men jag tror att han kommer komma till Sverige på sin världsturné, efter att "Believe" släpps (15 juni). Jag tror (jag är inte riktigt säker!) att han kommer komma i Januari eller Februari 2013, men att man kan boka/köpa biljetter redan i sommar. Kom ihåg att det kanske inte är riktigt sant, men jag tror det! Hör av mig om jag får reda på något mer :) Kram :)♥

Comments
WRITE YOUR NAME:

E-MAIL ADDRESS: (won't be published)

URL/BLOGADDRESS:

WRITE YOUR COMMENT:

BE REMEMBERED?



Trackback