EMBEDDED IN: Svar på tal
2

Svar på tal !

Anonym om Mer information om att Niall flörtade med Selena:
"så smälte selena"? Vill hon hellre va ihop med niall eller vad ?

Sv; Tidningar och skvaller sidor överdriver väldigt ofta när dom skriver något för att dra till sig mer läsare. T.ex istället för att skriva "så log hon" så skrev dom "så smälte hon" för att få det låta mer intresserat.
Vi skriver den information vi hittar och då kan det bli lite "överdrivna" texter ibland ♥
Så nej, jag tror inte hon hellre vill vara ihop med Niall.
Kram ♥

Comments
POSTED BY: Vilma

Hej! Du gillade min novell ju förut, du har kommenterat mycket iallafall! Jag har börjat på en ny, så tryck dig in på bloggen och sen läser du det senaste ja skrev!! Hoppas du tycker om den och läser den! ♥



Kram!

DATE: 2012-04-15 / TIME: 11:54:01 / URL/BLOGADDRESS: http://jbdreeam.blogg.se/



POSTED BY: One Direction - fan page

Tack så mycket..

jag följer er blogg, så jag har redan lagt in den i mina länkar!



Men hur får ni en sån fin design? <3

DATE: 2012-04-15 / TIME: 12:47:28 / URL/BLOGADDRESS: http://onedirectionfanspage.blogg.se/



WRITE YOUR NAME:

E-MAIL ADDRESS: (won't be published)

URL/BLOGADDRESS:

WRITE YOUR COMMENT:

BE REMEMBERED?



Trackback