EMBEDDED IN: Allmänt
0

Selena: Olsen tvillingarnas parfym inspirerade mig

Selena Gomez är en förebild för många unga tjejer, men även hon har kändisar som hon inspireras av. Faktiskt inspireras hon av dem varje dag fortfarande!

"Jag har alltid velat skapa (min egen parfym), eftersom Mary-Kate och Ashley (Olsen) hade sina parfymer. -Jag älskade dem och var besatt av dem" berättade den 19 åriga sångerskan för Weekly under hennes lansering av parfymen i New York.

Parfymen som helt enkelt kallas "Selena Gomez" får sin stjärn debut på den marknad som precis alla andra kändisar har sin.

"Det har fått mitt namn eftersom jag inte vill att alla ska få en livssyn till min första", förklarade hon för oss om parfymen. "Jag ville representera mig så det är verkligen kul, den är väldigt sofistikerad och även lite fruktig. Det enda sättet jag kan beskriva det på är 'mums!'"

Gomez resa från att göra en parfym doft var annorlunda från hennes kollegor i Hollywood, eftersom hon bad om hjälp från sina fans från början, fans från hela världen fick vara med och bestämma doft.

"Det är dom som kommer bära det, så jag litar på dem - deras åsikter och allt de gör är väldigt viktigt för mig", sa hon.

Från och med i maj kommer parfymen att säljas på Macys för 35, 45 och 55 dollar. Och i början av augusti, kommer den också att säljas på Nordstrom, Ulta, Dillard's, Bonton och SSI.

-Gomezz

(Rättade stavfel)


Comments
WRITE YOUR NAME:

E-MAIL ADDRESS: (won't be published)

URL/BLOGADDRESS:

WRITE YOUR COMMENT:

BE REMEMBERED?



Trackback