EMBEDDED IN:
0

Justin pratar om Selena

I en intervju med Us Weekly Magazine, pratade Justin lite om Selena Gomez:
US Weekly: Vi vet att du spenderar mycket tid med Selena. Vad är det du älskar hos henne?
Justin: Jag vet inte! Hon beter sig väldigt ganska elegant. Och min familj älskar henne, det är vanligtvis svårt eftersom min mamma är mycket krävande. Min mamma vill att jag ska ha en kristen tjej med god sed.
US Weekly: Vad är det mest romantiska du någonsin gett en tjej?
Justin: Jag kommer inte berätta till vem, men nu på senare tid gav jag till en tjej ett armband i diamant. Det var vackert och jag visste att hon skulle älska det!
US Weekly: Skulle du och Selena göra en duett dag?
Justin: Ja, jag tycker att hon är väldigt duktig. Det skulle vara riktigt coolt. Vi har ingenting planerat, men jag är inte emot det!
I en intervju med Us Weekly Magazine, pratade Justin lite om Selena Gomez:
US Weekly: Vi vet att du spenderar mycket tid med Selena. Vad är det du älskar hos henne?
Justin: "Jag vet inte! Hon beter sig väldigt ganska elegant. Och min familj älskar henne, det är vanligtvis svårt eftersom min mamma är mycket krävande. Min mamma vill att jag ska ha en kristen tjej med god sed."
US Weekly: Vad är det mest romantiska du någonsin gett en tjej?
Justin: "Jag kommer inte berätta till vem, men nu på senare tid gav jag till en tjej ett armband i diamant. Det var vackert och jag visste att hon skulle älska det!"
US Weekly: Skulle du och Selena göra en duett dag?
Justin: "Ja, jag tycker att hon är väldigt duktig. Det skulle vara riktigt coolt. Vi har ingenting planerat, men jag är inte emot det!"
-selenaforever


Comments
WRITE YOUR NAME:

E-MAIL ADDRESS: (won't be published)

URL/BLOGADDRESS:

WRITE YOUR COMMENT:

BE REMEMBERED?



Trackback