EMBEDDED IN: Dream out loud
0

Intervju för Teen Vouge

Hur skulle du beskriva din känsla för stil?
Det är väldigt klassiskt. Det enda sättet jag kan beskriva dem. Jag tycker inte att överdriva. Även om jag gör musik är alltid min klänning är mycket enkel och vardaglig. Det är också lite lata del av mig.
Hur skulle du beskriva din stil?
- Den är väldigt klassisk. Det är det ända jag kan säga. Jag gillar inte att överdriva. Även om jag gör en musik video, så är det väldigt enkelt och vardagligt. Det är också en liten del av mig som är lat.
Vad använder du för sorts kläder denna säsongen?
- Många söta tröjor. Sköna stickade tröjor med en massa hål. Jag köpte nyligen en rätt stor tröja, och jag använder den ofta.
Vad är ett måste?
- Jag älskar lösa saker, som till exempel lösa skjortor med lösa kjolar eller klänningar. På sommaren vill jag inte ha något att hålla mig fäst vid.
Dream Out Loud är väldigt prisvärt - varför är kläder som är billiga viktigt för dig?
- Jag vet att det inte är lätt att hitta saker som är söta att bära billigt. När jag växte upp, ville jag alltid ha något i: Abercrombie, Aeropostale, och American Eagle, men jag hade inte råd med det. Jag ville göra en linje som är mångsidig, men att ha ett bling och lite dyrt.
Hur mycker engagerad i design projektet är du?
- Mycket. Jag har ett väldigt bra team, som hjälper mig i min vision. Jag är hemsk på att skissa. När jag beskriver något, så säger jag ganska annorlunda saker, och de vidarebefordrar det perfekt. Sedan får jag se det och säga vad jag tycker om den. Det finns ingenting som jag inte gillar på hyllorna.
Vilken skönhetsprodukt finns alltid i din väska?
- Lotion. Jag reser så mycket, och det gör min hud torr. Jag har alltid två flaskor. Jag har läppstift som Burt’s Bees och Rose Bud. Och jag har alltid ett hårband, eftersom att jag alltid sätter upp mitt hår i en tofs.
Vad är din inspiration till höst kollektionen?
- Inte i något speciellt tema. Höst kollektionen är väldigt varmt och vi har inslag av glitter och paljetter och massor av söta kjolar, men min favorit är ett par manchester byxor med hög midja och spets detaljer. Jag har dem i brunt och svart med ett par strumpor till och stövlar, det ser bra ut.
Hur skulle du beskriva din stil?
- Den är väldigt klassisk. Det är det ända jag kan säga. Jag gillar inte att överdriva. Även om jag gör en musik video, så är det väldigt enkelt och vardagligt. Det är också en liten del av mig som är lat.
Vad använder du för sorts kläder denna säsongen?
- Många söta tröjor. Sköna stickade tröjor med en massa hål. Jag köpte nyligen en rätt stor tröja, och jag använder den ofta.
Vad är ett måste i vår?
- Jag älskar lösa saker, som till exempel lösa skjortor med lösa kjolar eller klänningar. På sommaren vill jag inte ha något att hålla mig fäst vid.
Dream Out Loud är väldigt prisvärt - varför är kläder som är billiga viktigt för dig?
- Jag vet att det inte är lätt att hitta saker som är söta att bära billigt. När jag växte upp, ville jag alltid ha något i: Abercrombie, Aeropostale, och American Eagle, men jag hade inte råd med det. Jag ville göra en linje som är mångsidig, men att ha ett bling och lite dyrt.
Hur mycker engagerad i design projektet är du?
- Mycket. Jag har ett väldigt bra team, som hjälper mig i min vision. Jag är hemsk på att skissa. När jag beskriver något, så säger jag ganska annorlunda saker, och de vidarebefordrar det perfekt. Sedan får jag se det och säga vad jag tycker om den. Det finns ingenting som jag inte gillar på hyllorna.
Vilken skönhetsprodukt finns alltid i din väska?
- Lotion. Jag reser så mycket, och det gör min hud torr. Jag har alltid två flaskor. Jag har läppstift som Burt’s Bees och Rose Bud. Och jag har alltid ett hårband, eftersom att jag alltid sätter upp mitt hår i en tofs.
Vad är din inspiration till höst kollektionen?
- Inte i något speciellt tema. Höst kollektionen är väldigt varmt och vi har inslag av glitter och paljetter och massor av söta kjolar, men min favorit är ett par manchester byxor med hög midja och spets detaljer. Jag har dem i brunt och svart med ett par strumpor till och stövlar, det ser bra ut.
-selenaforever


Comments
WRITE YOUR NAME:

E-MAIL ADDRESS: (won't be published)

URL/BLOGADDRESS:

WRITE YOUR COMMENT:

BE REMEMBERED?



Trackback