EMBEDDED IN: Musik
0

ClevverTv om Selena har "duet" med Selena Quintanilla

Sammanfattning: Det har/ska komma ut en tribute album med Selena Quintanilla, vilket betyder "covers" från andra sångare som sjunger hennes låtar för att hylla henne. Och Selena fick äran att vara med på den skivan. Hon berättade om det för Just Jared Jr och sa "det var fantastiskt! Jag var helt hedrad när de frågade mig att vara på den tribut CD-skivan och när jag gick in i studion för att spela, hade de faktiskt hennes sång i boxen som hon var i, så jag kände som om hon sjöng bredvid mig. Det gav mig rysningar! Det var otroligt och det var en stor upplevelse och det var en bra låt. "


Comments
WRITE YOUR NAME:

E-MAIL ADDRESS: (won't be published)

URL/BLOGADDRESS:

WRITE YOUR COMMENT:

BE REMEMBERED?



Trackback