EMBEDDED IN: Allmänt
1

Interjuv med New Magazine! (Justin Bieber)

Nya Magazine: Romeo Beckham ville ge sin syster, Harper, med hans namn. Hur känner du om det?
Justin: Jag såg Victoria på Twitter och tyckte det var jättebra. Till slut slutade de upp att namnge sin dotter namnet på en karaktär Selena, så de kan nominera bredvid mitt namn.

NM: Beckham pojkarna är stora fans av dig. Du skrev autografer på gitarrer och gav dom till dem och träffade dem nyligen. Hur var de?
JB: Ja, de är bra barn. Selena och jag mötte dem på Teen Choice Awards och de var verkligen trevliga. Jag berättade för David att när du har ledig tid kommer jag att ge dem en privat konsert i ditt hem om han ger mig några privata fotboll lektioner!

NM: Cross är en bra dansare. Du skulle ha honom som en av dansarna i hans show en dag?
JB: När man tittar på hans föräldrar, så kommer pojken alltid att ha talang - allt finns i generna. Vi kunde även få Usher och be att lära honom bättre!

NM: Pojkarna går till sina shower också?
JB: När jag var i Los Angeles, vet jag att de var där. Det skulle vara fantastiskt om alla kunde komma och se mig nästa gång jag kommer i London.

NM: Har du träffat David och Victoria?
JB: Jag har träffat David mer än en gång, men jag vet fortfarande inte Victoria ordentligt. De verkar vara en mycket trevlig familj, och jag skulle vilja umgås med dem i framtiden med säkerhet.

NM: Hur är de?
JB: David och pojkarna är mycket trevliga även om jag inte känner Victoria väl, hon är väldigt söt mot mig. Jag har skickat några presenter till undertecknad pojkar, och varje gång hon såg mig så tackade hon. De verkar vara väldigt söta, en äkta familj.

NM: De bjöd dig på middag?
JB: Nej, men de bjöd in oss [Justin och Selena] för lunch. Om det räknas?

NM: Ja! Hur är det med Selena?
JB: Ja, mycket bra. Vi är båda väldigt upptagna, men vi båda hade lite ledigt förra månaden och vi kunde tillbringa tid tillsammans och bara göra vanliga saker, som att gå till stranden och äta middag tillsammans.

NM: Vad du älskar med Selena?
JB: Alla kan se att hon är snygg och det är bra, men det är mycket mer än så. Hon får mig att skratta och älskar mina skämt. Hon har stora familj värden. Vi båda togs upp av våra mödrar i hemmen till frånskilda föräldrar, och det gav oss en hel del gemensamt valors familjelivet.
Just nu är vi så upptagna, de är mycket mer hotellrum för mig i större delen av året.Det kan vara en del av världen och jag i en annan. Vi är bara ett ungt par som njuter av varandras sällskap.

NM: Skulle du säga att du är kär?
JB: Jag skulle inte vara med någon som jag inte är kär i.

NM: När ska du gifta dig?
JB: Jag kan inte säga när, men jag vill inte att det ska vara när jag är gammal. I den här branschen, sätter folk alltid saker som äktenskap och barn sist, men dessa är de viktigaste sakerna.

NM: Du sade nyligen att du ville ha barn när du är 25 år. Hur känns det med Selena?
JB: Jag vill verkligen vara en ung pappa, och även om jag har mitt första barn vid 25 år, fortfarande ger det mig gott om tid att fokusera på min karriär. Selena älskar barn, hon är riktigt bra med dem.

NM: Vill du gifta dig innan du får barn?
JB: Jag det vill jag. Jag vet att vi lever i en modern värld, men det är ett bra sätt att göra saker.Jag är mycket traditionell i den meningen. Jag vill ha äktenskap och barn efter det.

NM: Du och Selena tävlar mot varandra för bästa fans på MTV Europe Music Awards.Är ni konkurrenskraftiga?
JB: Vi är konkurrenskraftiga, men inte med varandra. Vi båda stödjer varandra. Om hon vinner, är jag glad för henne, och jag vet att hon kommer att känna samma om jag vinner.

NM: Vi hör att du är ett fan av Cheryl Cole. Varför gillar du henne så mycket?
JB:; Varje gång jag någonsin sett henne är hon så söt mot mig. Hon har verkligen hela paketet. Jag gillar henne som artist, hon är väldigt begåvad.

NM: Tycker du om henne?
JB: Jag vet inte om en kille som inte gör det. Om jag var äldre skulle jag fråga henne på middag när jag var singel. Hon är väldigt fokuserad på sin musik och filmer, men när hon bestämmer sig för att bosätta sig, kommer killen vara en lycklig kille.

NM: Så du tror att det skulle vara den perfekta hustrun?
JB: Hon är väldit het, men ännu viktigare är det att man är en mycket trevlig person och snäll mot människor, så ja, jag tror det.

NM: Du har blivit varnad att hon var klippt från den amerikanska X Factor?
JB: Jag tror det var en skam, och en del TV-kritiker här tror att det var fel beslut att bli av med det. Det har några positiva recensioner av hennes korta tempolopp, men allt händer av en anledning. Kanske var det att hända så hon kunde koncentrera sig helt på hennez musik. Usher, Selena, Rihanna, Katy Perry och alla andra vill spela med henne så hon har en stor oportunidadepara att jobba på det nu.

NM: Cheryl filmade nyligen några scener med Cameron Diaz och Jennifer Lopez för den kommande Hollywoodfilmen "vad som väntar när du väntar". Tror du att hon är en bra skådespelerska?
JB: Jag tror det kan vara en stor skådespelerska också. Den nya generationen agerar oftast, sjunger och uppträder, och Cheryl är inte annorlunda från dem. Om hon vill vara en av Hollywoods skådespelare, så jag tror att hon kan vara det.

NM: Hur tror du att årets X Factor Storbritannien kommer att vara utan henne?
JB: Jag var lite orolig för att det utan henne och Simon [Cowell], men jag tror det är en mycket stark säsong hittills. Sångarna har varit bra och de nya domarna har arbetat mycket väl. Det var ett bra drag att sätta Kelly [Rowland], det var verkligen något.

NM: Vem är din favorit domare i år?
JB: Kelly är fantastisk, hon var en del av den största gruppen av flickor i världen och det är därför jag tror att en av dina konkurrenter kommer att vinna. Jag gillar också Gary [Barlow], jag tror att han antog rollen som Simon mycket väl.

NM: Har du en favorit hittills?
JB: Flickorna stod verkligen ut för mig. Janet [Devlin] är mycket bra.

Källa: jelenator.blogg.se

Comments
POSTED BY: Moa Lignell #1 Fansite

Fin blogg, besök gärna min :-)

DATE: 2011-10-09 / TIME: 15:55:58 / URL/BLOGADDRESS: http://moalignell.blogg.se/



WRITE YOUR NAME:

E-MAIL ADDRESS: (won't be published)

URL/BLOGADDRESS:

WRITE YOUR COMMENT:

BE REMEMBERED?



Trackback