EMBEDDED IN: Allmänt
0

Selena på intervju med "Postcard on the run"

TNW: Vad är det med vykorten som har fått ditt intresse för Postcard on the Run?
Selena: Postcard on the Run upptäckte jag en dag på bussen under en resa, och nu är jag på vippen avbesatthet.

Det är för mig ett enkelt sätt att hålla kontakten med vänner och familj på ett personligt sätt, då jag kan delamed dem av allt som händer i mitt liv - oavsett var och hur mycket jag är upptagen.

 

TNW: Vilken typ av program brukar du använda på din iPhone?
Selena: Jag har en hel del fotoredigerings program som gör Postcard on the Run så spännande.

Jag har också några spel.


TNW: Skickar du fysiska kort eller bara genom elektroniken?
Selena: Jag gillar att skicka kort, tillsammans med min familj och skicka vykorten till släkt och vänner.

-selena--gomez.bloggplatsen.se


Comments
WRITE YOUR NAME:

E-MAIL ADDRESS: (won't be published)

URL/BLOGADDRESS:

WRITE YOUR COMMENT:

BE REMEMBERED?



Trackback