EMBEDDED IN:
0

Sel ska vara med i filmen "Spring Breakers"


Selena Gomez är redo för ett nytt stort år, 2012. Efter att ha lämnat ett år som tonårig och superstjärna i "Wizards of Waverly Place" är hon beredd för flera viktiga roller i det nya året som kommer. Hon kommeratt bli storasyster, och hon kommer även att spela in en ny film - "Spring Breakers".

Hittills har Selenas arbete varit mer i världen av komedi, men"Spring Breakers" kommer hon gå ifrån den rollen och in på något nytt. Regisserad av Harmony Korine, kommer filmen kretsa kring en grupp av collegeflickor som rånar en restaurang för att betala för vårlovet. När de hamnar i fängelse, kommer BAILS en drog-och vapenhandlare, och de blir snabbt intrasslad med honom. 

Såhär tycker Selena själv om fimen:

"Just nu är vi omslag i år, och sedan början av nästa år kommer jag att börja min nya film som heter'Spring Breakers'", sade hon till MTV News. "Jag är verkligen, verkligen entusiastisk över det."

Vi måste säga att det finns mycket att vara glada över. "Det är en annan karaktär än jag någonsin har spelat tidigare", sade hon. "Det är en annan sorts stämning jag tycker än vad folk är vana att se mig i. Vaddu kommer att se är råare, tror jag. Det kommer att vara rå och mer om skådespeleri. "

(Textkälla: SelenaGomezNew.blogg.se


Comments
WRITE YOUR NAME:

E-MAIL ADDRESS: (won't be published)

URL/BLOGADDRESS:

WRITE YOUR COMMENT:

BE REMEMBERED?



Trackback