EMBEDDED IN: Allmänt
1

Justin pratar om Selena

Selena är tydligen så speciell för Justin, för han blev alldeles mållös när han fick frågan om deras förhållande i programmet "The View"
Justin är en av de lyckligaste killar där ute. Han har de bästa fansen, bra framtid och han dejtar vackra Selena Gomez. Det är bara naturligt att hans fans vill ta del av det som händer i deras förhållande, och det var det som drev Elisabeth Hasslebeck för att fråga honom, vad var det med Selena som fick honom att falla?

Justin spelade tyst en stund men svarade på frågan tillslut, "Folk vet att vi dejtar men jag vill hålla en del privat. Vi har något speciellt, som är speciellt för mig och jag vill inte dela det med alla"

Han verkar vara den perfekta och respektfulla pojkvännen, vad finns inte att älska i Justin?

När han blev tillfrågad om situationen med Mariah Yeater, berättade han att han tyckte det var okej att ta ettfaderskapstest.

"Jag behöver inte ta det, men tänker göra det för att jag kan"

(Text: selena--gomezbloggplatsen.se)


Comments
POSTED BY: micaela

hej jag läser en annan blogg som heter selena--gomez.bloggplatsen.se och när jag gick in på din blogg så såg jag att det stog EXAKT samma sak som på hennes blogg det var till och med samma understryknad. du får säkert ta inlägg från henne fast jag tror att hon vill att man ska skriva källan.:)

DATE: 2011-11-25 / TIME: 09:21:48 /



WRITE YOUR NAME:

E-MAIL ADDRESS: (won't be published)

URL/BLOGADDRESS:

WRITE YOUR COMMENT:

BE REMEMBERED?



Trackback