EMBEDDED IN: Allmänt
0

Selena har äntligen sagt något!

Belated Merry Christmas everybody.. I can't thank you enough for all of your thoughts and prayers. We appreciate every one of you.. I love you all so much and we hope you and your family had a beautiful Christmas!

Love,

Me, Momma, Brian and our guardian angel Scarlett.

God bless

 

översättning:

Försenad God Jul alla .. Jag kan inte tacka er nog för alla era tankar och böner. Vi uppskattar varenda en av er .. Jag älskar er alla så mycket och vi hoppas att ni och era familj hade en vacker jul!

med kärlek,

jag , Mamma, Brian och vår skyddsängel Scarlett.

Gud välsigneFörsenad God Jul alla .. Jag kan inte tacka er nog för alla era tankar och böner. Vi uppskattar varenda en av er .. Jag älskar er alla så mycket och vi hoppas att ni och era familj hade en vacker jul!

Försenad God Jul alla .. Jag kan inte tacka er nog för alla era tankar och böner. Vi uppskattar varenda en av er .. Jag älskar er alla så mycket och vi hoppas att ni och era familj hade en vacker jul!

med kärlek,

jag , Mamma, Brian och vår skyddsängel Scarlett.

Gud välsigne.

-Jelenators






Comments
WRITE YOUR NAME:

E-MAIL ADDRESS: (won't be published)

URL/BLOGADDRESS:

WRITE YOUR COMMENT:

BE REMEMBERED?



Trackback