EMBEDDED IN: Selena Goomezz
0

Selena Gomez fantastiska år 2011

Selena Gomez "humbled" Genom 2011 "Det känns som denna metod i år, jag var inte förväntar mig några av de saker som hände”, säger Gomez.

Selena Gomez har haft ett otroligt år. Inte säker på vad vi pratar om? Låt oss friska upp minnet.

Hon turnerade var värd för VMA pre-show, värd för EMA show i Belfast, Nordirland. Släppte flera musikvideos av hennes album ”when the sun goes down”, bland annat "Hit the Lights", hade huvudrollen i "Monte Carlo" och sa adjö till sin Disney-serien "TheWizards of Waverly Place". Så när Gomez ser tillbaka på 2011, vad kommer hon ihåg mest? "För att vara ärlig, skulle det förmodligen vara när min serien slutade och inte i, typ, ett lyckligt sätt, men det varungefär som det var ett nytt kapitel i mitt liv," sade hon till MTV News. "Jag tror att det varen riktigt intressant tid för mig och den tiden i år var nog min favorit."

Serien hade sin sista filmning tidigare i år, men kommer att fortsätta vädring i början av 2012.

När hon sa adjä till hennes show, skulle hon aldrig ha kunnat förutse hur stor hennes We Own the Night Tour skulle vara. "Min musit, [förvånade mig] verkligen, som turnerandet. Jag var definitivt ivrig att åka iväg och kunna ha min första innertak turné", sade hon. "Jag var glad över att gå överallt och träffa mina fans och uppleva olika platser. För att vara ärlig hade jag aldrig förväntat mig att turen gick så bra som den gjorde, och vi gick till Kanada och Kanada var fantastisk och fick mig att känna mig väldigt ödmjuk."

Som 2011 rullar på, kommer Gomez ha samma filosofi nästa år som hon hade det här året. "Det känns som denna metod i år, jag var inte förväntar mig några av de saker som hände", sade hon. "Och att gå in till slutet av det här året och i början av nästa år gör mig upphetsad och på en bra plats och inte planera någonting."

 

Innan det nya året kommer, har Gomez några planer på att bara spendera semestern med dem hon älskar. "Jag ska ha en vecka ledigt för Thanksgiving, som kommer att vara trevligt, och sedan en och en halv vecka eller två veckor till jul tid", sade hon. "Och sedan ska jag bara koppla av och göra ingenting." Hon har ett intensivt år framför sig som inkluderar träffa uppsättning av hennes nästa film, "Spring breakers" co-starring James Franco, Vanessa Hudgens och Emma Roberts.


Comments
WRITE YOUR NAME:

E-MAIL ADDRESS: (won't be published)

URL/BLOGADDRESS:

WRITE YOUR COMMENT:

BE REMEMBERED?



Trackback