EMBEDDED IN: Intervjuer
0

Ny intervju med Selena

Selena blev intervjuad för Starpulse för några dagar sedan. De pratar blandannat om den sista episoden för Wizards, musik och hennes nya vuxna film.
Du ser underbar ut, som alltid.
- Tack! Det mesta är nog hår och smink makeup.
Vad har det varit för överraskningar om du tänker tillbaka till din tid på Tv:serien?
- Det har varit väldigt kul, och det har varit galet, det har varit mycket stort. Vi hade en bra start och att kunna säga att jag har varit med på serien i fyra år och jag har träffat många underbara människor. Jag känner mig väldigt tacksam för det.
Vilket är ditt mest magiska minne eller ögonblick om du tänker tillbaka och får ett leende på läpparna?
- Skratt. När vi förstörde för varandra. Det kommer alltid vara ett minne. Vi har minnen varje dag.
Hur känslomässigt var sista dagen?
- Det var väldigt känslomässigt. På den sista dagen, slutade vi serien med bara oss tre. De andra hade redan avslutat serien. Så det var bara vi tre och Jake. Vi gick in och jag ville försöka undvika tårar så mycket jag kunde. Jag försökte att inte tänka på det, jag gjorde scenen som alla andra gånger, men det var svårt att lyssna när de pratade om slutet för min karaktär. Jag började gråta och kunde inte sluta. Killarna var lite tuffare och grät inte.

Hur var dagen efter när ni hade slutat att spela in showen?

-David Henrie textade mig och skrev "Jag känner att jag har precis gjort slut med en flickvän." Det var konstigt.

Fick du behålla ditt trollspö?

-Ja, det var en gåva från producenter på showen. De gav David och Jake våra trollstavar i en liten glasmonter med lite gravyr, det var trevligt.

Fråga: Visar slutet på det sätt du ville att det skulle? Var det rätt person som van trollkarlstävlingen?

-Jag tror det var bra, det var rätt vad de gjorde.

Du har gjort så många olika saker, vad var din favorit avsnitt?

-Jag har aldrig riktigt haft en favorit avsnitt, jag minns säsong tre för det var min favorit eftersom vi alla hade våra spår, det var inte slutet, vi visste att vi skulle göra en annan säsong och vi var alla glada, vi ville bara göra varandra bättre. Det var den bästa säsongen tror jag och alla som var min favorit.

Du har en låt i diagram som snabbt klättrar på topplistan.

-Jag det har jag, ja.

Är det overkligt för dig när du tittar på din karriär på denna punkt eftersom du har så många saker som händer?

-Visst, jag är väldigt välsignad. Jag älskar vad jag gör. Jag älskar det. Speciellt musiken, det var något jag var passionerad men jag hade inte räknat att det skulle gå så bra som det gjorde så jag är väldigt tacksam för det också. Att göra båda har varit bra för mig, jag gillar det.

Med så många musikvisningar nu, hur känns det att höra några av dina låtar som utförs av vanliga människor som The Fannin familj på Sing-off?

-Många av de gånger det är bättre än hur jag gör det, så det är därför jag gillar det. Det är roligt, ger de mig idéer. Det är verkligen häftigt att se på YouTube ett gäng av mina fans som täcker mina låtar eftersom du får se i deras ögon hur de tolkar det jag sjunger, vad mina texter betyder och vad det betyder för dem. Så det är verkligen speciell. Det är coolt.

Gör ni Breakers filmen Spring med Harmony Korine nu?

-Ja... det gör vi. [Skrattar] Jag såg alla hans filmer. Jag var tvungen att kämpa för den rollen eftersom jag flög till hans hus i Nashville och såg alla hans filmer. Jag var som, "Jag vill vara i din film" och han provspelade mig som en timme eller två timmar och det var häftigt. Sen fick jag en del så jag är upphetsad. Det är något som är mycket mörk och är mycket olika och jag är glada över att kunna arbeta med honom. Visst han är den person som kommer att skapa allt detta och han kommer att hjälpa mig och James Franco, Vanessa [Hudgens] Emma [Roberts] och alla dessa människor. De är alla kommer att bli så stor att arbeta mot och manuset är bra. Folk kommer att bli lite överraskade. "

Kommer detta att slå dina fans på sitt öra lite?

-Ja, det är bra att det är en fristående film. Så det kommer att gå till filmfestivaler men det kommer inte vara så lätt tillgång till den yngre publiken. De kan inte gå på bio för att se att om de gick någonstans, så det brukar vara så mycket om det. Det blir mer för mig bara göra något som jag brinner för.

Hade du några speciella traditioner på filma nätter framför levande publik?

-Vi skulle gå tillbaka innan vi skulle göra intron och vi skulle bara träffas och göra en snabb bön. Det var trevligt.

Datorer är en så stor del av allas liv nu. Hur förlorad skulle du vara utan din bärbara dator?

-Jag tittar på mina program och filmer där, jag hålla kontakten med min familj på iChat och allt
så det är mitt liv.

Vad gör du på nyårsafton show?
-Jag ser fram emot det, det kommer att bli kul. Jag sjunger och vid nedräkningen skall jag vara med Demi [Lovato] och det ska bli kul. Jag är upphetsad.

Har du någonsin varit på Times Square tidigare på nyår?

-Nej.

Jag är ledsen om det är lite fel i texten men jag översatte den sen rättade jag till lite men det finns säkert fortfarande några fel i texten men jag hoppas att det ändå går bra att läsa!

-selenagomeznew.blogg.se


Comments
WRITE YOUR NAME:

E-MAIL ADDRESS: (won't be published)

URL/BLOGADDRESS:

WRITE YOUR COMMENT:

BE REMEMBERED?



Trackback