EMBEDDED IN: Allmänt
2

Hälsning till en trogen läsare!

Hej!
Eftersom det är nyårsafton idag så tänkte jag vara lite snäll. Haha.
Men jag tänkte ge en läsare en liten hälsning. Hon heter Hanna!
Hanna har följt våran blogg sen jag startade den. Tycker det är jätteroligt att hon fortfarande läsa den och så.
Självklart så finns det ju andra av er som kanske också har följt oss från första början men kanske inte har kommenterat.
Men tänkte ge Hanna en liten hälsning.
Hanna, jag tycker att det är jätteroligt att du har följt våran blogg under så här lång tid. Själv så följer jag din blogg också. Jag tycker du är jättesnäll som gör det, och även personligt också. Jag tycker att folk borde börja följa din blogg. Jag älskar dig!
Klicka HÄÄÄR för att komma till en av Hannas bloggar!
Många kramar från mig!
xoxo Josse :)♥

Comments
POSTED BY: Sonia

Gott nytt år bästa ni!! :D <3333

DATE: 2012-01-01 / TIME: 00:43:57 / URL/BLOGADDRESS: http://soniaajonsson.blogg.se/



POSTED BY: Hanna

Josse du är bara för gullig! Jag älskar dig med! Du är bäst < 3



< 3 < 3 < 3

DATE: 2012-01-01 / TIME: 14:18:50 / URL/BLOGADDRESS: http://veraoveronica.blogg.se/



WRITE YOUR NAME:

E-MAIL ADDRESS: (won't be published)

URL/BLOGADDRESS:

WRITE YOUR COMMENT:

BE REMEMBERED?



Trackback